5е українською Довідник з правил 5e (для спільноти ІНРІУМ)

Перевірити Увагу:

    Джин [Djinni]

    Стихійник великого розміру, хаотичний добрий

    Клас захисту 17 (природна броня)
    Пункти здоров’я 161 (14к10 + 84)
    Швидкість 30 ф, політ 90 ф.

    СИЛ СПР СТА ІНТ МДР ХАР
    21 (+5) 15 (+2) 22 (+6) 15 (+2) 16 (+3) 20 (+5)

    Рятівні кидки Спр +6, Мдр +7, Хар +9
    Імунітет до ушкоджень блискавка, грім
    Чуття темний зір 120 ф, пасивна Увага 13
    Мови Ауран
    Небезпека 11 (7200 ПД)

    Стихійний спадок. Якщо джин вмирає, його тіло дезінтегрує у теплий бриз, залишаючи по собі тільки спорядження, яке джин мав при собі.

    Вроджене чарування. Вродженою здатністю джина до чарування є Харизма (КС рятунку 17, +9 до влучання атаками чарів). Він може природно створювати наступні чари, не потребуючи матеріальних складових:
    За бажанням: виявлення зла та добра, виявлення магії, громова хвиля
    3/день кожне: створення їжі та води (може створювати вино замість води), мови, прогулянка з вітром
    1/день кожне: з’ява стихійника (тільки стихійник повітря), творення, газоподібна форма, невидимість, оживлений образ, планарний перехід

    Дії

    Мультиатака. Джин здійснює три атаки скимитаром.

    Скимитар. Атака зброєю ближнього бою: +9 до влучання, досяжність 5 ф, одна ціль. Влучання: 12 (2к6 + 5) рубаних ушкоджень плюс 3 (1к6) ушкоджень блискавкою або громом (на вибір джина).

    Створення вихору. Вихор у вигляді циліндра радіусом 5 футів та заввишки 30 футів магічним чином утворюється у вказаній джином точці, яку він може бачити в межах 120 футів від себе. Вихор триває, поки джин підтримує концентрацію (як концентрацію на чарах). Будь-яка істота, крім джина, що входить у вихор, повинна зробити рятівний кидок Сили з КС 18, або буде скута вихором. Джин може переміщувати вихор на відстань до 60 футів дією, і істоти, скуті вихором, переміщуються разом із ним. Вихор завершується, якщо джин перестає його бачити.

    Істота може використати дію, щоб звільнити істоту, скуту вихором, в тому числі себе, шляхом перевірки Сили з КС 18. Якщо перевірка успішна, істота більше не скута і переміщується до найближчого простору за межами вихору.

    Поділитися: