Броня: Легка броня, середня броня. щити
Зброя: Проста зброя
Інструменти: Жодних
Рятівні кидки: Мудрість, Харизма
Навички: Виберіть дві навички з-поміж наступних: Історія, Здогадливість, Медицина, Переконливість та Релігія
Ви починаєте з наступним спорядженням, на додачу до спорядження, яке надає ваша передісторія:
Як провідник божественної сили ви можете створювати чари клірика.
На першому рівні ви знаєте три замовляння зі списку клірика за власним вибором. Ви вивчаєте додаткові замовляння клірика за власним вибором на вищих рівнях, як наведено у колонці “Відомі замовляння” таблиці класу Клірик.
Таблиця Клірика показує, скільки чарунок ви маєте для створення чарів першого та вищих рівнів. Щоб створити одні з цих чарів, ви повинні витратити чарунку рівня чарів або вищу. Ви відновлюєте всі витрачені чарунки, коли завершуєте тривалий відпочинок.
Ви заздалегідь готуєте список чарів, які доступні вам для створення, вибираючи зі списку чарів клірика. Коли ви робите це, виберіть чари клірика в кількості, що дорівнює вашому модифікатору Мудрості + ваш рівень клірика (мінімум одні чари). Чари мають відповідати рівням ваших чарунок.
Наприклад, якщо ви клірик 3-го рівня, ви маєте чарунки для чотирьох чарів 1-го рівня та двох чарів 2-го рівня. З мудрістю 16 ваш список підготовлених чарів може включати шість чарів 1-го або 2-го рівня в будь-якій комбінації. Якщо ви підготуєте чари 1-го рівня Лікування ран, ви можете витратити на їх створення чарунку 1-го або 2-го рівня. Створення чарів не видаляє їх зі списку підготовлених.
Ви можете змінити цей список після завершення тривалого відпочинку. Підготовка нового списку чарів потребує молитви та медитації: принаймні по 1 хвилині на рівень чарів для кожних чарів із вашого списку.
Вашою здібністю для створення чарів є Мудрість. Сила чарів надходить від вашої відданості своєму божеству. Ви застосовуєте свою Мудрість щоразу, коли в чарах згадується ваша чаротворча здібність. Крім того, ви застосовуєте свій модифікатор Мудрості, коли визначаєте Клас Складності рятівних кидків від своїх чарів, та коли ваші чари вимагають кидка атаки.
КС ряткидків чарів = 8 + ваш бонус майстерності + ваш модифікатор Мудрості
Модифікатор атаки чарами = ваш бонус майстерності + модифікатор Мудрості
Ви можете створювати чари за допомогою ритуалу, якщо чари мають позначку “ритуал” та якщо ви їх підготували.
Ви можете використовувати святий символ як осередок магії для створення чарів клірика.
Оберіть один домен, пов’язаний із вашим божеством: Знання, Життя, Світло, Природа, Буря, Обман або Війна. Переваги кожного домену перелічено в кінці опису класу, і кожен домен надає пропозиції щодо пов’язаних божеств. Ваш вибір дарує вам чари домену та інші особливості, починаючи з 1-го рівня. Він також надає вам додаткові способи Спрямування божественної енергії, коли ви отримуєте цю особливість на 2-му рівні, та додаткові привілеї на 6-му, 14-му та 17-му рівнях.
Кожен домен має власний список чарів, доступ до яких ви дотримуєте, коли досягаєте певних рівнів у своєму класі, як показано в описі домену. Щойно ви отримали доступ до чарів домену, для вас вони завжди вважаються підготовленими і не враховуються до підсумку чарів, які ви можете підготувати кожного дня.
Якщо ваші чари домену не входять до списку чарів клірика, вони все одно вважаються чарами клірика для вас.
На 2-му рівні ви набуваєте здатності спрямовувати священну енергію безпосередньо від божества для підживлення магічних ефектів. Ви починаєте з двох таких ефектів: Вигнання невмерлих та ефекту, визначеного доменом. Деякі домени надають додаткові ефекти, коли ви досягаєте певних рівнів у своєму класі, як зазначено в описі домену.
Коли ви застосовуєте Спрямування божественної енергії, ви обираєте, який із ефектів створити. Ви повинні закінчити короткий або тривалий відпочинок, щоб знову скористатися Спрямуванням божественної енергії. Деякі ефекти Спрямування божественної енергії потребують рятівних кидків. Коли ви застосовуєте такий ефект, КС рятівного кидка дорівнює звичайному КС від ваших чарів.
Починаючи з 6-го рівня, ви можете спрямовувати енергію двічі між відпочинками, а починаючи з 18-го рівня Спрямування божественної енергії доступне вам тричі між відпочинками. Коли ви завершуєте короткий або тривалий відпочинок, усі використані Спрямування божественної енергії відновлюються.
Дією ви демонструєте свій святий символ і промовляєте слова молитви, яка вражає невмерлих. Кожен невмерлий, що може бачити або чути вас і перебуває не далі, ніж за 30 футів, мусить зробити рятівний кидок Мудрості. Якщо рятівний кидок невдалий, істота вигнана на 1 хвилину або до отримання будь-яких ушкоджень.
Вигнана істота витрачає свої ходи на те, щоб відійти від вас якнайдалі, і не може добровільно підійти до вас ближче, ніж на 30 футів. Вона також не може застосовувати реакції. Дією істота може виконувати тільки Ривок, або намагатися уникнути ефекту, який перешкоджає їй рухатися. Якщо рухатися немає куди, істота може використати дію Ухилятися.
Коли ви досягаєте 4-го рівня, а також на 8-му, 12-му, 16-тому та 19-му рівнях, ви можете збільшити одну зі своїх здібностей на 2 або дві свої здібності за власним вибором на 1. Як і звичайно, ви не можете збільшити значення здібності вище 20 за допомогою цієї особливості.
На 5-му рівні, коли невмерлий провалює рятівний кидок проти вашої особливості Вигнання невмерлих, ця істота негайно знищується, за умови, що її Клас Небезпеки нижчий або дорівнює певному порогу, як показано в таблиці “Знищення невмерлих”.
Рівень клірика | Знищення невмерлих із КН… |
---|---|
5-й | 1/2 або менше |
8-й | 1 або менше |
11-й | 2 або менше |
14-й | 3 або менше |
17-й | 4 або менше |
З 10-го рівня ви можете звернутися до свого божества для втручання від вашого імені, коли ви цього найбільше потребуєте.
Залучення допомоги божества вимагає вашої дії. Опишіть допомогу, якої потребуєте, і зробіть кидок к100. Якщо випало число, що менше за ваш рівень клірика, божество втручається. Майстер вибирає природу втручання; буде доречним ефект будь-яких чарів чи особливостей клірика.
Якщо ваше божество втрутилося, ви не можете знову використати цю функцію упродовж 7 днів. Інакше, ви можете використовувати його знову після завершення тривалого відпочинку.
На 20-му рівні ваше прохання про втручання виконується автоматично без потреби робити кидок.
Домен Життя зосереджений на яскравій позитивній енергії, одній з основних сил всесвіту, які підтримують все життя. Боги життя сприяють життєздатності та здоров’ю шляхом зцілення хворих та поранених, турботою про тих, хто цього потребує, та виганяючи сили смерті та нежиття. Майже будь-яке не-зле божество може заявляти про свій вплив на цей домен, особливо сільськогосподарські боги (такі як Чонті, Аравай і Деметер), боги сонця (наприклад, Латандер, Пелор і Ра-Хорахті), боги зцілення чи витривалості (наприклад, Ільматер, Мішакал, Аполлон та Діансехт), боги домівки та спільноти (наприклад, Гестія, Хатор і Болдрей).
Рівень клірика | Чари |
---|---|
1-й | благословення, лікування ран |
3-й | менше відновлення, духовна зброя |
5-й | маяк надії, відродження |
7-й | захист від смерті, вартовий віри |
9-й | масове лікування ран, оживлення мерців |
Коли ви вибираєте цей домен на 1-му рівні, ви опановуєте важку броню.
З 1-го рівня ваші цілющі чари стають більш ефективними. Щоразу, коли ви застосовуєте чари 1-го або вищого рівня, щоб відновити пункти здоров’я істоти, ця істота відновлює додаткові пункти здоров’я, що дорівнюють 2 + рівень чарів.
На 2-му рівні ви можете використовувати спрямування божественної енергії для зцілення важко поранених.
Дією ви показуєте свій святий символ і пробуджуєте цілющу енергію, яка може відновити кількість пунктів здоров’я, що дорівнює вашому п’ятикратному рівню в класі клірика. Виберіть будь-яких істот на відстані не більше 30 футів від себе і розподіліть ці пункти здоров’я між ними. Ця особливість може відновити щонайбільше, ніж половину максимальних пунктів здоров’я. Ви не можете застосувати особливість на невмерлих або конструктів.
На 6-му рівні зцілювальні чари, які ви створюєте для інших, так само діють і на вас. Коли ви створюєте чари 1-го рівня або вище для відновлення пунктів здоров’я іншої істоти, але не власних, ви також відновлюєте для себе кількість пунктів здоров’я, що дорівнює 2 + рівень чарів.
На 8-му рівні ви отримуєте можливість наповнювати удари зброї своєю божественною енергією. Один раз на кожен свій хід, коли ви влучаєте по істоті атакою зброєю, ви можете завдати цією атакою додаткові 1к8 ушкоджень променистою енергією. Коли ви досягнете 14-го рівня, додаткові ушкодження збільшуються до 2к8.
На 17-му рівні, коли зазвичай ви кидаєте одну чи більше кісток для відновлення пунктів здоров’я чарами, ви натомість застосовуєте найбільший можливий результат такого кидка. Наприклад, замість відновлення 2к6 пунктів здоров’я істоти, ви відновлюєте 12 пунктів.
Переклад SRD є інтелектуальною власністю та захищений законом. З питань використання перекладу звертайтеся до духа ІНРІУМу
Поділитися: