Броня: Уся броня, щити
Зброя: Проста зброя, бойова зброя
Інструменти: Жодних
Рятівні кидки: Сила, Статура
Навички: Виберіть дві навички з-поміж наступних: Акробатика, Приборкання тварин, Атлетика, Історія, Здогадливість, Залякування, Увага та Виживання
Ви починаєте з наступним спорядженням, на додачу до спорядження, яке надає ваша передісторія:
Ви опановуєте спеціальний стиль бою як свою спеціальність. Виберіть один з таких варіантів. Ви не можете обрати той самий Бойовий стиль більш як один раз, навіть якщо він є у списку для вибору пізніше.
Ви отримуєте бонус +2 на кидки атаки далекобійною зброєю
Поки ви носите броню, ви отримуєте +1 бонус до КЗ
Коли ви тримаєте в одній руці зброю ближнього бою і не використовуєте іншої зброї, ви отримуєте бонус +2 до кидків ушкоджень, яких завдаєте цією зброєю.
Коли ви атакуєте зброєю ближнього бою, тримаючи її двома руками, й на кістці ушкоджень випадає 1 або 2, ви можете перекинути кістку й мусите використати новий кидок, навіть якщо знову випаде 1 або 2. Для використання цього привілею зброя повинна мати властивість “дворучна” або “універсальна”.
Коли істота, яку ви бачите, атакує когось, крім вас, у межах 5 футів від вас, ви можете застосувати свою реакцію і створити перешкоду на кидок атаки. Ви повинні тримати щит.
Коли ви б’єтеся двома зброями, ви можете додати свій модифікатор здібності до ушкоджень від другої атаки.
Ви маєте обмежене джерело витривалості, і можете скористатися ним, щоб захистити себе від ушкоджень. Бонусною дією у свій хід ви можете відновити кількість пунктів здоров’я 1к10 + ваш рівень бійця. Щойно ви скористаєтеся цією особливістю, ви мусите завершити короткий або тривалий відпочинок, перш ніж зможете використати її знову.
На 2-му рівні ви можете на мить перевершити свої нормальні можливості. У свій хід ви можете використати одну додаткову дію на додачу до своєї звичайної дії та бонусної дії. Коли ви скористалися цією особливістю, ви мусите завершити короткий або тривалий відпочинок, перш ніж можете знову використати сплеск дій. На 17-му рівні ви можете застосувати сплеск дій двічі між відпочинками, але тільки один раз у той самий хід.
На 3-му рівні ви вибираєте архетип, який уособлює ваш бойовий стиль і техніку. Оберіть Чемпіона, Майстра бою або Позамежного лицаря, деталі яких перелічено в кінці опису класу. Вибраний вами архетип надає вам особливості на 3-му і потім на 7-му, 10-му, 15-му і 18-му рівнях.
Коли ви досягнете 4-го рівня, і знову на 6-му, 8-му, 12-му, 14-му, 16-му та 19-му рівнях, ви можете збільшити одну зі своїх здібностей на 2 або дві свої здібності за власним вибором на 1. Як і звичайно, ви не можете збільшити значення здібності вище 20 за допомогою цієї особливості.
Починаючи з 5-го рівня, ви можете зробити дві атаки, а не одну, коли застосовуєте дію Атакувати у свій хід. Кількість атак збільшується до трьох, коли ви досягнете 11-го рівня в цьому класі, і до чотирьох, коли ви досягнете 20-го рівня в цьому класі.
На 9-му рівні ви можете зробити повторний кидок рятунку, якщо зазнали невдачі. Якщо ви робите це, ви мусите використати другий кидок, і ви не можете користуватися цією особливістю знову, поки не завершите тривалий відпочинок. Ви можете скористатися цією особливістю двічі між тривалими відпочинками на 13-му рівні та тричі - на 17-му рівні.
Різні бійці обирають різні підходи, щоб покращити майстерність своїх бойових дій. Вибраний вами архетип відображає ваш підхід.
Архетипні чемпіони зосереджені на розвитку грубої фізичної сили, відпрацьованої до смертельної досконалості. Ті, хто зростає, маючи цей архетип за модель, поєднують суворі тренування з фізичною досконалістю, які здатні витримати руйнівні удари.
Якщо ви обрали цей архетип на 3-му рівні, ваші атаки зброєю вважаються критичними влучаннями, коли на кістці атаки випадає 19 або 20.
З 7-го рівня ви можете додавати половину свого бонусу майстерності (округлюючи вгору) до всіх перевірок Сили, Спритності та Статури, де цей бонус іще не врахований. Крім того, коли ви робите стрибок у довжину з розбігу, дистанція такого стрибка збільшується на кількість футів, що дорівнює вашому модифікатору Сили.
На 10-му рівні ви можете вибрати ще один бойовий стиль серед доступних вашому класу.
На 15-му рівні ваші атаки зброєю вважаються критичними влучаннями, коли на кістці атаки випадає 18-20.
На 18-му рівні ви досягаєте вершин стійкості в бою. На початку кожного ходу ви відновлюєте пункти здоров’я у кількості 5 + ваш модифікатор Статури, якщо у вас залишилося не більше половини пунктів здоров’я. Ви не отримуєте цього привілею, якщо маєте 0 пунктів здоров’я.
Переклад SRD є інтелектуальною власністю та захищений законом. З питань використання перекладу звертайтеся до духа ІНРІУМу
Поділитися: