Броня: Уся броня, щити
Зброя: Проста зброя, бойова зброя
Інструменти: Жодних
Рятівні кидки: Мудрість, Харизма
Навички: Виберіть дві навички з-поміж наступних: Атлетика, Здогадливість, Залякування, Медицина, Переконання та Релігія
Ви починаєте з наступним спорядженням, на додачу до спорядження, яке надає ваша передісторія:
Присутність сильного зла ви сприймаєте як отруйний сморід, а могутнє добро звучить для ваших вух, як райська музика. Ви можете дією відкрити свою свідомість для виявлення таких сил. До кінця свого наступного ходу ви знаєте розташування усієї погані, небожителів та невмерлих на відстані до 60 футів, якщо вони не мають повного укриття. Ви знаєте тип (небожитель, погань чи невмерлий) будь-якого створіння, чию присутність відчуваєте, але не його особу (наприклад, вампір граф Страд фон Зарович). У цьому ж радіусі ви також виявляєте присутність будь-якого місця або об’єкта, який був освячений або осквернений, як під дією чарів освячення.
Ви можете використовувати цю особливість кількість разів, що дорівнює 1 + ваш модифікатор Харизми. Коли ви завершуєте тривалий відпочинок, усі використання цього чуття відновлюються.
Ваш благословенний дотик може зцілювати рани. У вас є запас цілющих сил, який відновлюється під час тривалого відпочинку. Із цього запасу ви можете відновити кількість пунктів здоров’я, у 5 разів більшу за ваш рівень паладина.
Дією ви можете доторкнутися до істоти та відновити для неї будь-яку кількість пунктів здоров’я, що не перевищує максимальний обсяг вашого запасу.
Або ж ви можете витратити 5 пунктів здоров’я із цього запасу, щоб зцілити істоту від однієї хвороби або нейтралізувати одну отруту, яка діє на цю істоту. Ви можете вилікувати кілька хвороб та нейтралізувати кілька отрут за одне використання Покладання рук, витрачаючи пункти здоров’я для кожного ефекту окремо.
Ця особливість не діє на невмерлих та конструктів.
На 2-му рівні ви опановуєте стиль бою, який відповідає вашій спеціалізації. Виберіть один із наступних параметрів. Ви не можете обрати той самий Бойовий стиль більш як один раз, навіть якщо він є у списку для вибору пізніше.
Поки ви носите броню, ви отримуєте бонус +1 до КЗ.
Коли ви тримаєте в одній руці зброю ближнього бою і не використовуєте іншої зброї, ви отримуєте бонус +2 до ушкоджень, завданих цією зброєю.
Коли ви атакуєте в ближньому бою, тримаючи зброю двома руками, й на кістці ушкоджень випадає 1 або 2, ви можете перекинути кістку й мусите використати новий кидок. Для використання цього привілею зброя повинна мати властивість “дворучна” або “універсальна”.
Коли істота, яку ви бачите, атакує когось, крім вас, у межах 5 футів від вас, ви можете застосувати свою реакцію і створити перешкоду на кидок атаки. Ви повинні тримати щит.
На 2-му рівні ви навчилися черпати божественну магію за допомогою медитації і молитов, аби створювати чари подібно клірикам.
Таблиця Паладина показує, скільки чарунок ви маєте для створення чарів. Щоб створити одні з чарів паладина, ви повинні витратити чарунку рівня чарів або вищу. Ви відновлюєте всі витрачені чарунки, коли завершуєте тривалий відпочинок.
Ви готуєте список чарів, які доступні вам для створення, вибираючи зі списку чарів паладина. Коли ви робите це, виберіть чари паладина в кількості, що дорівнює вашому модифікатору Харизми + половина вашого рівня паладина, округлена вниз (мінімум одні чари). Чари мають відповідати рівням ваших чарунок.
Наприклад, якщо ви паладин 5-го рівня, ви маєте чарунки для чотирьох чарів 1-го рівня та двох чарів 2-го рівня. З Харизмою 14 ви можете підготувати список із чотирьох чарів 1-го або 2-го рівня в будь-якій комбінації. Якщо ви підготуєте чари 1-го рівня Лікування ран, ви можете витратити на їх створення чарунку 1-го або 2-го рівня. Створення чарів не видаляє їх зі списку підготовлених.
Ви можете змінити цей список після завершення тривалого відпочинку. Підготовка нового списку чарів потребує молитви та медитації: принаймні по 1 хвилині на рівень чарів для кожних чарів із вашого списку.
Вашою здібністю для створення чарів є Харизма, оскільки сила чарів походить від сили ваших переконань. Ви застосовуєте свою Харизму щоразу, коли в чарах згадується ваша чаротворча здібність. Крім того, ви застосовуєте свій модифікатор Харизми, коли визначаєте Клас Складності рятівних кидків від своїх чарів, та коли ваші чари вимагають кидка атаки.
КС ряткидків від чарів = 8 + бонус майстерності + ваш модифікатор Харизми
Модифікатор атаки чарами = ваш бонус майстерності + ваш модифікатор Харизми
Ви можете використовувати святий символ як осередок магії для створення чарів паладина.
Починаючи з 2-го рівня, коли ваша атака зброєю ближнього бою влучає по істоті, ви можете витратити одну чарунку, щоб завдати цілі ушкоджень променистою енергією на додачу до ушкоджень від зброї. Додаткові ушкодження складають 2к8 для чарунки 1-го рівня, плюс 1к8 за кожен рівень чарів вище 1-го, до максимальних 5к8. Ушкодження зростають на 1к8, якщо ціль атаки - невмерлий або погань.
Починаючи з 3-го рівня, божественна магія, яка тече крізь вас, дарує вам імунітет до хвороб.
Коли ви досягаєте 3-го рівня, то складаєте присягу, яка назавжди пов’язує вас як паладина. До цього часу ви були лише на підготовчій стадії свого обраного шляху, але ще не присвятили себе йому. Тепер ви обираєте клятву, таку як клятва відданості.
Ваш вибір дає вам особливі переваги на 3-му рівні і потім знову на 7-му, 15-му і 20-му рівнях. Ці особливості включають чари клятви та Спрямування божественної енергії.
Кожна клятва має список пов’язаних чарів. Ви отримуєте доступ до цих чарів на рівнях, які зазначено в описі клятви. Коли ви отримуєте доступ до чарів клятви, вони завжди підготовлені. Ці чари не враховуються до підсумку чарів, які ви можете підготувати кожного дня.
Якщо ви отримали доступ до чарів, які не входять до списку чарів паладина, ці чари, менш із тим, є чарами паладина для вас.
Ваша клятва дозволяє спрямувати священну енергію для підживлення магічних ефектів. Кожна можливість Спрямування божественної енергії, надана вашою клятвою, пояснює, як нею користуватися.
Коли ви використовуєте спрямування божественної енергії, оберіть, яку з можливостей застосувати. Ви повинні завершити короткий або тривалий відпочинок, щоб знову скористатися Спрямуванням священної енергії.
Деякі ефекти Спрямування божественної енергії потребують рятівних кидків. Коли ви використовуєте такий ефект, його КС дорівнює КС ваших чарів паладина.
Коли ви досягаєте 4-го рівня, а також на 8-му, 12-му, 16-тому та 19-му рівнях, ви можете збільшити одну зі своїх здібностей на 2 або дві свої здібності за власним вибором на 1. Як і звичайно, ви не можете збільшити значення здібності вище 20 за допомогою цієї особливості.
Починаючи з 5-го рівня, ви можете зробити дві атаки, а не одну, коли застосовуєте дію Атакувати у свій хід.
Починаючи з 6-го рівня, коли ви або дружня до вас істота на відстані до 10 футів від вас робить рятівний кидок, така істота отримує до свого ряткидка бонус, що дорівнює вашому модифікатору Харизми (мінімум +1). Ви повинні бути притомні, щоб надати цей бонус.
На 18-му рівні досяжність цієї аури зростає до 30 футів.
Починаючи з 10-го рівня, вас та дружніх до вас істот на відстані до 10 футів не можна налякати, поки ви притомні.
На 18-му рівні досяжність цієї аури зростає до 30 футів.
На 11-му рівні ви так наповнені праведною силою, що вся ваша зброя ближнього бою несе в собі божественну енергію. Щоразу, коли ви влучаєте по істоті зброєю ближнього бою, істота отримує додатково 1к8 ушкоджень випромінюванням. Якщо ви також використовуєте Божественну кару під час атаки, то додаєте ці ушкодження до додаткових ушкоджень вашої кари.
Починаючи з 14-го рівня, ви можете використати дію, щоб припинити одні чари на собі або на одній охочій істоті, якої ви торкаєтеся.
Ви можете застосувати цю особливість кількість разів, що дорівнює вашому модифікатору Харизми (мінімум один раз). Ви відновлюєте всі використання дотику, коли завершуєте тривалий відпочинок.
Обрати шлях паладина - означає також і прийняти багато обітниць, які спонукають вас до праведних справ та активно ведуть шляхом опору злу. Фінальна клятва, складена на 3-му рівні, є кульмінацією усього навчання паладина. Деякі персонажі цього класу не вважають себе справжніми паладинами, доки не досягнуть 3-го рівня та не присягнуть. Для інших саме присягання є лише формальністю, офіційним ствердженням того, що завжди було в серці паладина.
Клятва відданості пов’язує паладина з піднесеними ідеалами справедливості, чесності і порядку. Ці паладини, яких часом називають кавалерами, білими лицарями або святими воїнами, відповідають ідеальному образу лицаря в осяяних обладунках, що завжди діє гідно в ім’я справедливості та вищого блага. Вони дотримуються найвищих стандартів поведінки, а деякі, на краще чи на гірше, спрямовують до цих стандартів решту світу. Багато з тих, хто склав цю обітницю, віддані богам закону та добра й наслідують їхні догмати на доказ своєї відданості. Вони вважають янголів - досконалих слуг добра - своїми ідеалами, і часто зображують янгольські крила на своїх шоломах чи обладунках.
Хоча точні слова і сенс клятви відданості варіюються, усі паладини цієї клятви поділяють наступні принципи.
Чесність: Не бреши та не обманюй. Нехай ваше слово буде непорушним.
Мужність. Ніколи не бійся діяти, але дій обережно.
Співчуття. Допомагай іншим, захищай слабких та карай тих, хто їм погрожує. Проявляй милосердя до ворогів, але роби це з розумом.
Чесність. Стався до людей справедливо, і нехай твої благородні справи будуть прикладом для них. Роби якомога більше добра, і завдавай якомога менше шкоди.
Обов’язок. Відповідай за свої дії та їхні наслідки, захищаючи тих, кого оберігаєш, і підкоряйся тим, хто має владу над тобою.
Ви отримуєте чари клятви на вказаних рівнях паладина.
Рівень паладина | Чари |
---|---|
3-й | захист від зла і добра, прихисток |
5-й | мале відновлення, зона правди |
9-й | маяк надії, розсіювання магії |
13-й | свобода рухів, вартовий віри |
17-й | звернення, вогнепад |
Коли ви присягаєте цій клятві на 3-му рівні, то отримуєте наступні дві можливості Спрямування божественної енергії.
Священна зброя. Дією ви можете наповнити одну зброю, яку тримаєте, позитивною енергією, використовуючи Спрямування божественної енергії. На 1 хвилину ви додаєте свій модифікатор Харизми до кидків атаки, зроблених цією зброєю (з мінімальним бонусом +1). Зброя також випромінює яскраве світло радіусом 20 футів та тьмяне світло ще на 20 футів. Якщо зброя ще не є магічною, вона стає такою на час дії цього ефекту. Ви можете припинити цей ефект у свій хід як частину будь-якої дії. Якщо ви не тримаєте й не несете цю зброю або якщо ви непритомні, ефект закінчується.
Вигнання нечестивих. Дією ви демонструєте свій святий символ і промовляєте слова молитви, яка вражає погань і невмерлих, використовуючи Спрямування божественної енергії. Кожна погань чи невмерлий, що може бачити або чути вас на відстані до 30 футів, мусить зробити рятівний кидок Мудрості. Якщо рятівний кидок невдалий, істота вигнана на 1 хвилину або до отримання ушкоджень.
Вигнана істота витрачає свої ходи на те, щоб відійти від вас якнайдалі, і не може добровільно підійти до вас ближче, ніж на 30 футів. Вона також не може застосовувати реакції. Дією істота може виконувати тільки Ривок, або намагатися уникнути ефекту, який перешкоджає їй рухатися. Якщо рухатися немає куди, істота може використати дію, щоб Ухилятися.
Починаючи з 7-го рівня, вас та дружніх до вас істот на відстані до 10 футів не можна зачарувати, поки ви притомні.
На 18-му рівні досяжність цієї аури зростає до 30 футів.
Починаючи з 15-го рівня, ви завжди під ефектами чарів захисту від зла й добра.
На 20-му рівні ви можете дією почати випромінювати ауру сонячного світла. Протягом 1 хвилини навколо вас виникає яскраве світло радіусом 30 футів, і ще 30 футів тьмяного світла.
Щоразу, коли ворожа істота починає хід у яскравому світлі, вона отримує 10 ушкоджень випромінюванням.
Крім того, поки триває світло, ви маєте перевагу на рятівні кидки проти чарів, створених поганню або невмерлими.
Після застосування цієї особливості, ви не можете використовувати її знову, поки не завершите тривалий відпочинок.
Порушення клятви
Паладин намагається дотримуватися найвищих стандартів поведінки, але навіть найдоброчесніший із паладинів може помилятися. Іноді правильний шлях виявляється занадто вимогливим, іноді ситуація вимагає меншого з двох зол, а іноді й розпал емоцій змушує паладина переступити через свою клятву. Паладин, що порушив обітницю, зазвичай просить відпущення гріхів у клірика своєї віри, або в іншого паладина того самого ордену. Паладин може провести всю ніч у молитві на знак спокути, або постувати, або здійснити інший подібний акт самозречення. Після обряду сповіді та прощення паладин очищається. Якщо паладин навмисно порушує свою обітницю і не виявляє ознак спокути, наслідки можуть бути більш серйозними. На розсуд Майстра такий паладин може примусово облишити цей клас та взяти інший.
Переклад SRD є інтелектуальною власністю та захищений законом. З питань використання перекладу звертайтеся до духа ІНРІУМу
Поділитися: