5е українською Довідник з правил 5e (для спільноти ІНРІУМ)

Перевірити Увагу:

    Дорослий чорний дракон

    Дракон величезного розміру, хаотичний злий

    Клас захисту 19 (природна броня)
    Пункти здоров’я 195 (17к12 + 85)
    Швидкість 40 ф, політ 80 ф, плавання 40 ф.

    СИЛ СПР СТА ІНТ МДР ХАР
    23 (+6) 14 (+2) 21 (+5) 14 (+2) 13 (+1) 17 (+3)

    Дорослий чорний дракон

    Рятівні кидки Спр +7, Ста +10, Мдр +6, Хар +8
    Навички Увага +11, Непомітність +7
    Імунітет до ушкоджень кислота
    Чуття сліпий зір 60 ф, темний зір 120 ф, пасивна Увага 21
    Мови спільна, драконова
    Небезпека 14 (11500 ПД)

    Амфібія. Дракон може дихати повітрям і водою.

    Легендарна стійкість (3/День). Якщо дракон провалює рятівний кидок, він може натомість вибрати успіх.

    Дія

    Мультиатака. Дракон може використовувати свою Страхітливу присутність. Потім він може зробити три атаки: одну укусом та дві пазурами.

    Укус Атака зброєю ближнього бою: +11 до влучання, досяжність 10 ф, одна ціль. Влучання: 17 (2к10 + 6) колотих ушкодежнь плюс 4 (1к8) ушкоджень кислотою.

    Пазурі. Атака зброєю ближнього бою: +11 до влучання, досяжність 5 ф, одна ціль. Влучання: 13 (2к6 + 6) рубаних ушкоджень.

    Хвіст. Атака зброєю ближнього бою: +11 до влучання, досяжність 15 ф, одна ціль. Влучання: 15 (2к8 + 6) дробильних ушкоджень.

    Страхітлива присутність. Кожна істота за вибором дракона, якщо перебуває у межах 120 футів від нього і знає про нього, повинна зробити рятівний кидок Мудрості з КС 16, або буде налякана на 1 хвилину. Істота може повторювати рятівний кидок в кінці кожного свого ходу, завершуючи ефект на собі в разі успіху. Якщо істота зробила успішний рятівний кидок і ефект для неї завершився, істота набуває імунітету до Страхітливої присутності дракона на наступні 24 години.

    Кислотне дихання (Відновлення 5-6). Дракон видихає кислоту лінією завдовжки 60 ф та завширшки 5 ф. Кожна істота в цій лінії повинна зробити рятівний кидок Спритності з КС 18, отримуючи 54 (12к8) ушкоджень кислотою у разі невдачі, або половину цих ушкоджень за умови успіху.

    Легендарні дії

    Дракон може використати 3 легендарні дії, вибираючи з наведених далі можливостей. Тільки одну легендарну дію можна використати за раз, і тільки в кінці ходу іншої істоти. Дракон відновлює використані легендарні дії на початку свого ходу.

    Пошук. Дракон робить перевірку Мудрості (Увага).

    Атака хвостом. Дракон здійснює одну атаку хвостом.

    Атака крилами (коштує 2 дії). Дракон б’є крилами. Кожна істота в межах 10 футів від дракона повинна зробити рятівний кидок Спритності з КС 19, або отримає 13 (цк6 + 6) дробильних ушкоджень і буде збита з ніг. Потім дракон може пролетіти до половини своєї швидкості польоту.

    Поділитися: