СИЛ | СПР | СТА | ІНТ | МДР | ХАР |
---|---|---|---|---|---|
23 (+6) | 10 (+0) | 21 (+5) | 14 (+2) | 13 (+1) | 17 (+3) |
Рятівні кидки Спр +5, Ста +10, Мдр +6, Хар +8
Навички Історія +7, Увага +11, Переконливістьи+8, Непомітність +5
Імунітет до ушкоджень вогонь
Чуття сліпий зір 60 ф, темний зір 120 ф, пасивна Увага 21
Мови спільна, драконова
Небезпека 13 (10000 ПД)
Легендарна стійкість (3/день). Якщо дракон провалює рятівний кидок, він може натомість обирати успіх.
Мультиатака. Дракон може використовувати свою Страхітливу присутність. Потім він може зробити три атаки: одну укусом та дві пазурами.
Укус. Атака зброєю ближнього бою: +11 до влучання, досяжність 10 ф, одна ціль. Влучання: 17 (2к10 + 6) колотих ушкоджень.
Пазурі. Атака зброєю ближнього бою: +11 до влучання, досяжність 5 ф, одна ціль. Влучання: 13 (2к6 + 6) рубаних ушкоджень.
Хвіст. Атака зброєю ближнього бою: +11 до влучання, досяжність 15 ф, одна ціль. Влучання: 15 (2к8 + 6) дробильних ушкоджень.
Страхітлива присутність. Кожна істота за вибором дракона, якщо перебуває у межах 120 футів від нього і знає про нього, повинна зробити рятівний кидок Мудрості з КС 16, або буде налякана на 1 хвилину. Істота може повторювати рятівний кидок в кінці кожного свого ходу, завершуючи ефект на собі в разі успіху. Якщо істота зробила успішний рятівний кидок або ефект для неї завершився, істота набуває імунітету до Страхітливої присутності дракона на наступні 24 години.
Зброя подиху (Відновлення 5-6). Дракон використовує один із наступних видів зброї подиху.
Вогняне дихання. Дракон видихає вогонь лінією завдовжки 60 ф та завширшки 5 ф. Кожна істота в лінії повинна здійснити рятівний кидок Спритності з КС 18, отримуючи 45 (13к6) ушкоджень вогнем у разі невдачі або половину цих ушкоджень за умови успіху.
Снодійне дихання. Дракон видихає снодійний газ 60-футовим конусом. Кожна істота в цій області повинна зробити рятівний кидок Статури з КС 18, або знепритомніє на 10 хвилин. Цей ефекти завершується для істоти, якщо вона отримує ушкодження, або якщо хтось інший використовує дію, щоб розбудити сплячого.
Дракон може використати 3 легендарні дії, вибираючи з наведених далі можливостей. Тільки одну легендарну дію можна використати за раз, і тільки в кінці ходу іншої істоти. Дракон відновлює використані легендарні дії на початку свого ходу.
Пошук. Дракон робить перевірку Мудрості (Увага).
Атака хвостом. Дракон здійснює одну атаку хвостом.
Атака крилами (коштує 2 дії). Дракон б’є крилами. Кожна істота в межах 10 футів від дракона повинна зробити рятівний кидок Спритності з КС 19, або отримає 13 (2к6 + 6) дробильних ушкоджень і буде збита з ніг. Потім дракон може пролетіти до половини своєї швидкості польоту.
Переклад SRD є інтелектуальною власністю та захищений законом. З питань використання перекладу звертайтеся до духа ІНРІУМу
Поділитися: