5е українською Довідник з правил 5e (для спільноти ІНРІУМ)

Перевірити Увагу:

    Дорослий мідний дракон [Adult copper dragon]

    Дракон величезного розміру, хаотичний добрий

    Клас захисту 18 (природна броня)
    Пункти здоров’я 184 (16к12 + 80)
    Швидкість 40 ф, лазіння 40 ф, політ 80 ф.

    СИЛ СПР СТА ІНТ МДР ХАР
    23 (+6) 12 (+1) 21 (+5) 18 (+4) 15 (+2) 17 (+3)

    Дорослий мідний дракон

    Рятівні кидки Спр +6, Ста +10, Мдр +7, Хар +8
    Навички Обман +8, Увага +12, Непомітність +6
    Імунітет до ушкоджень кислота
    Чуття сліпий зір 60 ф, темний зір 120 ф, пасивна Увага 22
    Мови спільна, драконова
    Небезпека 14 (11500 ПД)

    Легендарна стійкість (3/день). Якщо дракон провалює рятівний кидок, він може натомість обирати успіх.

    Дії

    Мультиатака. Дракон може використовувати свою Страхітливу присутність. Потім він може зробити три атаки: одну укусом та дві пазурами.

    Укус. Атака зброєю ближнього бою: +11 до влучання, досяжність 10 ф, одна ціль. Влучання: 17 (2к10 + 6) колотих ушкоджень.

    Пазурі. Атака зброєю ближнього бою: +11 до влучання, досяжність 5 ф, одна ціль. Влучання: 13 (2к6 + 6) рубаних ушкоджень.

    Хвіст. Атака зброєю ближнього бою: +11 до влучання, досяжність 15 ф, одна ціль. Влучання: 15 (2к8 + 6) дробильних ушкоджень.

    Страхітлива присутність. Кожна істота за вибором дракона, якщо перебуває у межах 120 футів від нього і знає про нього, повинна зробити рятівний кидок Мудрості з КС 16, або буде налякана на 1 хвилину. Істота може повторювати рятівний кидок в кінці кожного свого ходу, завершуючи ефект на собі в разі успіху. Якщо істота зробила успішний рятівний кидок або ефект для неї завершився, істота набуває імунітету до Страхітливої присутності дракона на наступні 24 години.

    Зброя подиху (Відновлення 5-6). Дракон використовує один із наступних видів зброї подиху.

    Кислотне дихання. Дракон видихає кислоту лінією завдовжки 60 ф та завширшки 5 ф. Кожна істота в лінії повинна здійснити рятівний кидок Спритності з КС 18, отримуючи 54 (12к8) ушкоджень кислотою у разі невдачі або половину цих ушкоджень за умови успіху.

    Повільне дихання. Дракон видихає газ 60-футовим конусом. Кожна істота в цій області повинна зробити рятівний кидок Статури з КС 18. У разі невдачі істота не може використовувати реакції, її швидкість зменшена вдвічі, і вона не може здійснювати більше однієї атаки в свій хід. На додачу істота може використовувати в свій хід або дію, або бонусну дію, але не обидві. Ці ефекти тривають 1 хвилину. Істота може повторювати рятівний кидок в кінці кожного свого ходу, припиняючи ефект у разі успіху.

    Легендарні дії

    Дракон може використати 3 легендарні дії, вибираючи з наведених далі можливостей. Тільки одну легендарну дію можна використати за раз, і тільки в кінці ходу іншої істоти. Дракон відновлює використані легендарні дії на початку свого ходу.

    Пошук. Дракон робить перевірку Мудрості (Увага).

    Атака хвостом. Дракон здійснює атаку хвостом.

    Атака крилами (коштує 2 дії). Дракон б’є крилами. Кожна істота в межах 10 футів від дракона повинна зробити рятівний кидок Спритності з КС 19, або отримає 13 (2к6 + 6) дробильних ушкоджень і буде збита з ніг. Потім дракон може пролетіти до половини своєї швидкості польоту.


    Переклад SRD є інтелектуальною власністю та захищений законом. З питань використання перекладу звертайтеся до духа ІНРІУМу


    Поділитися: