СИЛ | СПР | СТА | ІНТ | МДР | ХАР |
---|---|---|---|---|---|
27 (+8) | 14 (+2) | 25 (+7) | 16 (+3) | 15 (+2) | 24 (+7) |
Рятівні кидки Спр +8, Ста +13, Мдр +8, Хар +8
Навички Здогадливість +8, Увага +14, Переконливість +13, Непомітність +8
Імунітет до ушкоджень вогонь
Чуття сліпий зір 60 ф, темний зір 120 ф, пасивна Увага 24
Мови спільна, драконова
Небезпека 17 (18000 ПД)
Амфібія. Дракон може дихати повітрям і водою.
Легендарна стійкість (3/День). Якщо дракон провалює рятівний кидок, він може натомість вибрати успіх.
Мультиатака. Дракон може використовувати свою Страхітливу присутність. Потім він може зробити три атаки: одну укусом та дві пазурами.
Укус. Атака зброєю ближнього бою: +14 до влучання, досяжність 10 ф, одна ціль. Влучання: 19 (2к10 + 8) колотих ушкоджень.
Пазурі. Атака зброєю ближнього бою: +14 до влучання, досяжність 5 ф, одна ціль. Влучання: 15 (2к6 + 8) рубаних ушкоджень.
Хвіст. Атака зброєю ближнього бою: +14 до влучання, досяжність 15 футів, одна ціль. Влучання: 17 (2к8 + 8) дробильних ушкоджень.
Страхітлива присутність. Кожна істота за вибором дракона, якщо перебуває у межах 120 футів від нього і знає про нього, повинна зробити рятівний кидок Мудрості з КС 21, або буде налякана на 1 хвилину. Істота може повторювати рятівний кидок в кінці кожного свого ходу, завершуючи ефект на собі в разі успіху. Якщо істота зробила успішний рятівний кидок або ефект для неї завершився, істота набуває імунітету до Страхітливої присутності дракона на наступні 24 години.
Зброя подиху (Відновлення 5-6). Дракон використовує один із наступних видів зброї подиху.
Вогняне дихання. Дракон видихає вогонь 60-футовим конусом. Кожна істота в лінії повинна здійснити рятівний кидок Спритності з КС 21, отримуючи 66 (12к10) ушкоджень вогнем у разі невдачі або половину цих ушкоджень за умови успіху.
Послаблювальне дихання. Дракон видихає газ 60-футовим конусом. Кожна істота в цій області повинна зробити рятівний кидок Сили з КС 21, або матиме перешкоду на кидки атаки, що покладаються на Силу, перевірки та рятівні кидки Сили упродовж 1 хвилини. Істота може повторювати рятівний кидок в кінці кожного свого ходу, завершуючи ефект на собі в разі успіху.
Зміна форми.Дракон магічним чином перевтілюється на гуманоїда або звіра, чий клас небезпеки не перевищує його власний, або назад у свою істинну форму. Він повертається до своєї істинної форми, якщо вмирає. Будь-яке спорядження, яке він має при собі, поглинається або залишається у нової форми (за вибором дракона).
У новій формі дракон зберігає свій світогляд, пункти здоров’я, кістку здоров’я, здатність говорити, досвід, Легендарну стійкість, дії лігва, а також значення Інтелекту, Мудрості та Харизми, а також і цю дію. Його статистика та можливості в усьому іншому замінені новою формою, за винятком класових особливостей чи легендарних дій цієї форми.
Дракон може використати 3 легендарні дії, вибираючи з наведених далі можливостей. Тільки одну легендарну дію можна використати за раз, і тільки в кінці ходу іншої істоти. Дракон відновлює використані легендарні дії на початку свого ходу.
Пошук. Дракон робить перевірку Мудрості (Увага).
Атака хвостом. Дракон здійснює атаку хвостом.
Атака крилами (коштує 2 дії). Дракон б’є крилами. Кожна істота в межах 10 футів від дракона повинна зробити рятівний кидок Спритності з КС 22, або отримає 15 (2к6 + 8) дробильних ушкоджень і буде збита з ніг. Потім дракон може пролетіти до половини своєї швидкості польоту.
Переклад SRD є інтелектуальною власністю та захищений законом. З питань використання перекладу звертайтеся до духа ІНРІУМу
Поділитися: