5е українською Довідник з правил 5e (для спільноти ІНРІУМ)

Перевірити Увагу:

    Древній чорний дракон [Ancient black dragon]

    Дракон гігантського розміру, хаотичний злий

    Клас захисту 22 (природна броня)
    Пункти здоров’я 367 (21к20 + 147)
    Швидкість 40 ф, політ 80 ф, плавання 40 ф.

    СИЛ СПР СТА ІНТ МДР ХАР
    27 (+8) 14 (+2) 25 (+7) 16 (+3) 15 (+2) 19 (+4)

    Древній чорний дракон

    Рятівні кидки Спр +9, Ста +14, Мдр +9, Хар +11
    Навички Увага +16, Непомітність +9
    Імунітет до ушкоджень кислота
    Чуття сліпий зір 60 ф, темний зір 120 ф, пасивна Увага 26
    Мови спільна, драконова
    Небезпека 21 (33000 ПД)

    Амфібія. Дракон може дихати повітрям і водою.

    Легендарна стійкість (3/День). Якщо дракон провалює рятівний кидок, він може натомість вибрати успіх.

    Дії

    Мультиатака. Дракон може використовувати свою Страхітливу присутність. Потім він може зробити три атаки: одну укусом та дві пазурами.

    Укус. Атака зброєю ближнього бою: +15 до влучання, досяжність 15 ф, одна ціль. Влучання: 19 (2к10 + 8) колотих ушкоджень плюс 9 (2к8) ушкоджень кислотою.

    Пазурі. Атака зброєю ближнього бою: +15 до влучання, досяжність 10 ф, одна ціль. Влучання: 15 (2к6 + 8) рубаних ушкоджень.

    Хвіст. Атака зброєю ближнього бою: +15 до влучання, досяжність 20 футів, одна ціль. Влучання: 17 (2к8 + 8) дробильних ушкоджень.

    Страхітлива присутність. Кожна істота за вибором дракона, якщо перебуває у межах 120 футів від нього і знає про нього, повинна зробити рятівний кидок Мудрості з КС 19, або буде налякана на 1 хвилину. Істота може повторювати рятівний кидок в кінці кожного свого ходу, завершуючи ефект на собі в разі успіху. Якщо істота зробила успішний рятівний кидок і ефект для неї завершився, істота набуває імунітету до Страхітливої присутності дракона на наступні 24 години.

    Кислотне дихання (Відновлення 5-6). Дракон видихає кислоту лінією завдовжки 90 ф та завширшки 10 ф. Кожна істота в цій лінії повинна зробити рятівний кидок Спритності з КС 22, отримуючи 67 (15к8) ушкоджень кислотою у разі невдачі, або половину цих ушкоджень за умови успіху.

    Легендарні дії

    Дракон може використати 3 легендарні дії, вибираючи з наведених далі можливостей. Тільки одну легендарну дію можна використати за раз, і тільки в кінці ходу іншої істоти. Дракон відновлює використані легендарні дії на початку свого ходу.

    Пошук. Дракон робить перевірку Мудрості (Увага).

    Атака хвостом. Дракон здійснює атаку хвостом.

    Атака крилами (коштує 2 дії). Дракон б’є крилами. Кожна істота в межах 15 футів від дракона повинна зробити рятівний кидок Спритності з КС 23, або отримає 15 (2к6 + 8) дробильних ушкоджень і буде збита з ніг. Потім дракон може пролетіти до половини своєї швидкості польоту.


    Переклад SRD є інтелектуальною власністю та захищений законом. З питань використання перекладу звертайтеся до духа ІНРІУМу


    Поділитися: