5е українською Довідник з правил 5e (для спільноти ІНРІУМ)

Перевірити Увагу:

    Древній латунний дракон

    Дракон гігантського розміру, хаотичний добрий

    Клас захисту 20 (природна броня)
    Пункти здоров’я 297 (17к20 + 119)
    Швидкість 40 ф, риття 40 ф, політ 80 ф.

    СИЛ СПР СТА ІНТ МДР ХАР
    27 (+8) 10 (+0) 25 (+7) 16 (+3) 15 (+2) 19 (+4)

    Древній латунний дракон

    Рятівні кидки Спр +6, Ста +13, Мдр +8, Хар +10
    Навички Історія +9, Увага +14, Переконливість +10, Непомітність +6
    Імунітет до ушкоджень вогонь
    Чуття сліпий зір 60 ф, темний зір 120 ф, пасивна Увага 24
    Мови спільна, драконова
    Небезпека 20 (25000 ПД)

    Легендарна стійкість (3/день). Якщо дракон провалює рятівний кидок, він може натомість обирати успіх.

    Дії

    Мультиатака. Дракон може використовувати свою Страхітливу присутність. Потім він може зробити три атаки: одну укусом та дві пазурами.

    Укус. Атака зброєю ближнього бою: +14 до влучання, досяжність 15 ф, одна ціль. Влучання: 19 (2к10 + 8) колотих ушкоджень.

    Пазурі. Атака зброєю ближнього бою: +14 до влучання, досяжність 10 ф, одна ціль. Влучання: 15 (2к6 + 8) рубаних ушкоджень.

    Хвіст. Атака зброєю ближнього бою: +14 до влучання, досяжність 20 футів, одна ціль. Влучання: 17 (2к8 + 8) дробильних ушкоджень.

    Страхітлива присутність. Кожна істота за вибором дракона, якщо перебуває у межах 120 футів від нього і знає про нього, повинна зробити рятівний кидок Мудрості з КС 18, або буде налякана на 1 хвилину. Істота може повторювати рятівний кидок в кінці кожного свого ходу, завершуючи ефект на собі в разі успіху. Якщо істота зробила успішний рятівний кидок або ефект для неї завершився, істота набуває імунітету до Страхітливої присутності дракона на наступні 24 години.

    Зброя подиху (Відновлення 5-6). Дракон використовує один із наступних видів зброї подиху.

    Вогняне дихання. Дракон видихає вогонь лінією завдовжки 90 ф та завширшки 10 ф. Кожна істота в лінії повинна здійснити рятівний кидок Спритності з КС 21, отримуючи 56 (16к6) ушкоджень вогнем у разі невдачі або половину цих ушкоджень за умови успіху.

    Снодійне дихання. Дракон видихає снодійний газ 90-футовим конусом. Кожна істота в цій області повинна зробити рятівний кидок Статури з КС 21, або знепритомніє на 10 хвилин. Ефект завершується для істоти, якщо вона отримує ушкодження, або хтось використовує дію, аби розбудити її.

    Зміна форми. Дракон магічним чином перевтілюється на гуманоїда або звіра, чий клас небезпеки не перевищує його власний, або назад у свою істинну форму. Він повертається до своєї істинної форми, якщо вмирає. Будь-яке спорядження, яке він має при собі, поглинається або залишається у нової форми (за вибором дракона).
    У новій формі дракон зберігає свій світогляд, пункти здоров’я, кістку здоров’я, здатність говорити, досвід, Легендарну стійкість, дії лігва, а також значення Інтелекту, Мудрості та Харизми, а також і цю дію. Його статистика та можливості в усьому іншому замінені новою формою, за винятком класових особливостей чи легендарних дій цієї форми.

    Легендарні дії

    Дракон може використати 3 легендарні дії, вибираючи з наведених далі можливостей. Тільки одну легендарну дію можна використати за раз, і тільки в кінці ходу іншої істоти. Дракон відновлює використані легендарні дії на початку свого ходу.

    Пошук. Дракон робить перевірку Мудрості (Увага).

    Атака хвостом. Дракон здійснює атаку хвостом.

    Атака крилами (коштує 2 дії). Дракон б’є крилами. Кожна істота в межах 15 футів від дракона повинна зробити рятівний кидок Спритності з КС 22, або отримає 15 (2к6 + 8) дробильних ушкоджень і буде збита з ніг. Потім дракон може пролетіти до половини своєї швидкості польоту.

    Поділитися: