5е українською Довідник з правил 5e (для спільноти ІНРІУМ)

Перевірити Увагу:

    Древній білий дракон

    Дракон гігантського розміру, хаотичний злий

    Клас захисту 20 (природна броня)
    Пункти здоров’я 333 (18к20 + 144)
    Швидкість 40 ф, риття 40 ф, політ 80 ф, плавання 40 ф

    СИЛ СПР СТА ІНТ МДР ХАР
    26 (+8) 10 (+0) 26 (+8) 10 (+0) 13 (+1) 14 (+2)

    Древній білий дракон

    Рятівні кидки Спр +6, Ста +14, Мдр +7 Хар +8
    Навички Увага +13, Непомітність +6
    Імунітет до ушкоджень холод
    Чуття сліпий зір 60 ф, темний зір 120 ф, пасивна Увага 23
    Мови спільна, драконова
    Небезпека 20 (25000 ПД)

    Крижана хода. Дракон може переміщуватися по крижаній поверхні та лазити по ній, не роблячи перевірку здібності. Крім того, важкопрохідна місцевість із криги та снігу не коштує йому додаткового переміщення.
    Легендарна стійкість (3/день). Якщо дракон провалює рятівний кидок, він може натомість обрати успіх.

    Дії

    Мультиатака. Дракон може використовувати свою Страхітливу присутність. Потім він може зробити три атаки: одну укусом та дві пазурами.

    Укус. Атака зброєю ближнього бою: +14 до влучання, досяжність 15 ф, одна ціль. Влучання: 19 (2к10 + 8) колотих ушкоджень плюс 9 (2к8) ушкоджень холодом.

    Пазурі. Атака зброєю ближнього бою: +14 до влучання, досяжність 10 ф, одна ціль. Влучання: 15 (2к6 + 8) рубаних ушкоджень.

    Хвіст. Атака зброєю ближнього бою: +14 до влучання, досяжність 20 футів, одна ціль. Влучання: 17 (2к8 + 8) дробильних ушкоджень.

    Страхітлива присутність. Кожна істота за вибором дракона, якщо перебуває у межах 120 футів від нього і знає про нього, повинна зробити рятівний кидок Мудрості з КС 16, або буде налякана на 1 хвилину. Істота може повторювати рятівний кидок в кінці кожного свого ходу, завершуючи ефект на собі в разі успіху. Якщо істота зробила успішний рятівний кидок і ефект для неї завершився, істота набуває імунітету до Страхітливої присутності дракона на наступні 24 години.

    Крижане дихання (Відновлення 5-6). Дракон видихає крижаний заряд 90-футовим конусом. Кожна істота в цій області повинна зробити рятівний кидок Статури з КС 22, отримуючи 72 (16к8) ушкоджень холодом у разі невдачі або половину цих ушкоджень за умови успіху.

    Легендарні дії

    Дракон може використати 3 легендарні дії, вибираючи з наведених далі можливостей. Тільки одну легендарну дію можна використати за раз, і тільки в кінці ходу іншої істоти. Дракон відновлює використані легендарні дії на початку свого ходу.

    Пошук. Дракон робить перевірку Мудрості (Увага).

    Атака хвостом. Дракон здійснює атаку хвостом.

    Атака крилами (коштує 2 дії). Дракон б’є крилами. Кожна істота в межах 15 футів від дракона повинна зробити рятівний кидок Спритності з КС 22, або отримає 15 (2к6 + 8) дробильних ушкоджень і буде збита з ніг. Потім дракон може пролетіти до половини своєї швидкості польоту.

    Поділитися: