5е українською Довідник з правил 5e (для спільноти ІНРІУМ)

Перевірити Увагу:

    Андросфінкс [Androsphinx]

    Чудовисько великого розміру, законний нейтральний

    Клас захисту 17 (природна броня)
    Пункти здоров’я 199 (19к10 + 95)
    Швидкість 40 ф, політ 60 ф

    СИЛ СПР СТА ІНТ МДР ХАР
    22 (+6) 10 (+0) 20 (+5) 16 (+3) 18 (+4) 23 (+6)

    Рятівні кидки Спр +6, Ста +11, Інт +9, Мдр +10
    Навички Аркана +9, Увага +10, Релігія +15
    Імунітет до ушкоджень Психічна енергія, дробильні, колоті та рубані від немагічних атак
    Імунітет до станів Причарований, Наляканий
    Чуття Істинний зір 120 ф, пасивна Увага 20
    Мови Спільна, мова сфінксів
    Небезпека 17 (18 000 ПД)

    Незбагненний. Сфінкс має імунітет до будь-яких ефектів, що дозволяють відчути його емоції чи читати його думки, так само як і до чарів віщування, які він відхиляє. Перевірки Мудрості (Здогадливість), зроблені для з’ясування намірів чи щирості сфінкса, мають перешкоду.
    Магічна зброя. Атаки сфінкса зброєю є магічними.
    Чарування. Сфінкс є чаротворцем 12 рівня. Його чаротворча здібність - Мудрість (КС чарів 18, +10 до влучання атаками чарів). Він не потребує матеріальних складових для створення своїх чарів. Сфінкс має наступні підготовлені чари клірика:
    Замовляння (за бажанням): священне полум’я, милість до вмирущого, чудотворення
    1 рівень (4 чарунки): наказ, виявлення зла й добра, виявлення магії
    2 рівень (3 чарунки): менше відновлення, зона правди
    3 рівень (3 чарунки): розвіювання магії, мови
    4 рівень (3 чарунки): вигнання, свобода рухів
    5 рівень (2 чарунки): полум’яний удар, більше відновлення
    6 рівень (1 чарунка): бенкет героїв

    Дії

    Мультиатака. Сфінкс здійснює дві атаки пазурами.
    Пазурі. Атака зброєю ближнього бою: +12 до влучання, досяжність 5 футів, одна ціль. Влучання: 17 (2к10 + 6) рубаних ушкоджень.
    Ревіння (3/день). Сфінкс видає магічне ревіння. Щоразу, коли він реве до завершення тривалого відпочинку, ревіння стає голоснішим, а ефект змінюється, як описано далі. Кожна істота в межах 500 футів від сфінкса, що може чути це ревіння, повинна зробити рятівний кидок.
    Перше ревіння. Кожна істота, що провалила рятівний кидок Мудрості з КС 18, налякана на 1 хвилину. Налякана істота може повторювати рятівний кидок в кінці кожного свого ходу, завершуючи ефект на собі в разі успіху.
    Друге ревіння. Кожна істота, що провалює рятівний кидок Мудрості з КС 18, оглушена та налякана на 1 хвилину. Налякана істота паралізована і може повторювати рятівний кидок в кінці кожного свого ходу, завершуючи ефект на собі в разі успіху.
    Третє ревіння. Кожна істота робить рятівний кидок Статури з КС 18. У разі невдачі істота отримує 44 (8к10) ушкоджень громом і збита з ніг. При успішному ряткидку істота отримує половину ушкоджень і не падає.

    Легендарні дії

    Сфінкс може використати 3 легендарні дії, вибираючи з наведених далі можливостей. Тільки одну легендарну дію можна використати за раз, і тільки в кінці ходу іншої істоти. Сфінкс відновлює використані легендарні дії на початку свого ходу.
    Атака пазурами. Сфінкс здійснює одну атаку пазурами.
    Телепорт (коштує 2 дії). Сфінкс магічним чином телепортується, разом із усім спорядженням, що має при собі, на відстань до 120 футів у вільний простір, який може бачити.
    Чарування (коштує 3 дії). Сфінкс створює чари зі списку підготовлених, використовуючи чарунку, як звичайно.

    Поділитися: