СИЛ | СПР | СТА | ІНТ | МДР | ХАР |
---|---|---|---|---|---|
14 (+2) | 11 (+0) | 14 (+2) | 11 (+0) | 10 (+0) | 9 (−1) |
Стійкість до ушкоджень отрута
Чуття темний зір 120 ф, пасивна Увага 10
Мови дворфська, підтемна
Небезпека 1 (200 ПД)
Дверґарська стійкість. Дверґар має перевагу на рятівні кидки проти отрути, чарів та ілюзій, так само як до причарування та паралічу.
Чутливість до сонячного світла. Перебуваючи у сонячному світлі, дверґар має перешкоду на кидки атаки, а також на перевірки Мудрості (Увага), що покладаються на зір.
Збільшення (Відновлення після короткого або тривалого відпочинку). На 1 хвилину дверґар може магічним чином збільшитися у розмірі, разом із усім, що він має при собі. Під час цього збільшення дверґар набуває Великого розміру, подвоює кістки ушкоджень для атак зброєю, що б’є від Сили (враховано в атаках), та робить перевірки Сили та рятівні кидки Сили з перевагою. Якщо дверґару бракує місця, щоб стати Великим, він набуває максимально можливого розміру в цьому просторі.
Клевець. Атака зброєю ближнього бою: +4 до влучання, досяжність 5 ф, одна ціль. Влучання: 6 (1к8 + 2) колотих ушкоджень, або 11 (2к8 + 2) колотих ушкоджень, поки збільшений.
Сулиця Атака ближнього бою або далекобійна: +4 до влучання, досяжність 5 ф або відстань 30/120 ф, одна ціль. Влучання: 5 (1к6 + 2) колотих ушкоджень, або 9 (2к6 + 2) колотих ушкоджень, поки збільшений.
Невидимість (Відновлення після короткого або тривалого відпочинку). Дверґар магічним чином стає невидимим, доки не атакує, не створює чари або не використовує Збільшення, або поки не перерве концентрацію, до 1 години (як при концентрації на чарах). Будь-яке спорядження, що дверґар має при собі, стає невидимим разом із ним.
Переклад SRD є інтелектуальною власністю та захищений законом. З питань використання перекладу звертайтеся до духа ІНРІУМу
Поділитися: