5е українською Довідник з правил 5e (для спільноти ІНРІУМ)

Перевірити Увагу:

    Гайносфінкс [Gynosphinx]

    Чудовисько великого розміру, законний нейтральний

    Клас захисту 17 (природна броня)
    Пункти здоров’я 136 (16к10 + 48)
    Швидкість 40 ф, політ 60 ф.

    СИЛ СПР СТА ІНТ МДР ХАР
    18 (+4) 15 (+2) 16 (+3) 18 (+4) 18 (+4) 18 (+4)

    Гайносфінкс

    Навички Аркана +12, Історія +12, Увага +8, Релігія +8
    Стійкість до ушкоджень дробильні, колоті та рубані від немагічних атак
    Імунітет до ушкоджень психічна енергія
    Імунітет до станів причарований, наляканий
    Чуття істинний зір 120 ф, пасивна Увага 18
    Мови спільна, мова сфінксів
    Небезпека 11 (7200 ПД)

    Незбагненний. Сфінкс має імунітет до будь-яких ефектів, що дозволяють відчути його емоції чи читати його думки, так само як і до чарів віщування, які він відхиляє. Перевірки Мудрості (Здогадливість), зроблені для з’ясування намірів чи щирості сфінкса, мають перешкоду.

    Магічна зброя. Атаки сфінкса зброєю є магічними.

    Чарування. Сфінкс є чаротворцем 9 рівня. Його чаротворча здібність - Інтелект (КС чарів 16, +8 до влучання атаками чарів). Він не потребує матеріальних складових для створення своїх чарів. Сфінкс має наступні підготовлені чари клірика:
    Замовляння (за бажанням): магічна рука, мала ілюзія, штукарство
    1 рівень (4 чарунки): виявлення магії, розпізнавання, щит
    2 рівень (3 чарунки): темрява, пошук предмета, навіювання
    3 рівень (3 чарунки): розвіювання магії, зняття проклять, мови
    4 рівень (3 чарунки): вигнання, більша невидимість
    5 рівень (1 чарунка): знання легенд

    Дії

    Мультиатака. Сфінкс робить дві атаки пазурами.

    Пазурі. Атака зброєю ближнього бою: +8 до влучання, досяжність 5 ф, одна ціль. Влучання: 13 (2к8 + 4) рубаних ушкоджень.

    Легендарні дії

    Сфінкс може використати 3 легендарні дії, вибираючи з наведених далі можливостей. Тільки одну легендарну дію можна використати за раз, і тільки в кінці ходу іншої істоти. Сфінкс відновлює використані легендарні дії на початку свого ходу.

    Атака пазурами. Сфінкс здійснює одну атаку пазурами.

    Телепорт (коштує 2 дії). Сфінкс магічним чином телепортується, разом із усім спорядженням, що має при собі, на відстань до 120 футів у вільний простір, який може бачити.

    Чарування (коштує 3 дії). Сфінкс створює чари зі списку підготовлених, використовуючи чарунку, як звичайно.

    Поділитися: