5е українською Довідник з правил 5e (для спільноти ІНРІУМ)

Перевірити Увагу:

    Кракен

    Чудовисько гігантського розміру (титан), хаотичний злий

    Клас захисту 18 (природна броня)
    Пункти здоров’я 472 (27к20 + 189)
    Швидкість 20 ф, плавання 60 ф

    СИЛ СПР СТА ІНТ МДР ХАР
    30 (+10) 11 (+0) 25 (+7) 22 (+6) 18 (+4) 20 (+5)

    Кракен

    Рятівні кидки Сил +17, Спр +7, Ста +14, Інт +13, Мдр +11
    Імунітет до ушкоджень блискавка; дробильні, колоті та рубані проти немагічних атак
    Імунітет до станів наляканий, паралізований
    Чуття істинний зір 120 ф, пасивна Увага 14
    Мови розуміє безодневу, небесну, пекельну та первинну, але не може говорити; телепатія 120 ф
    Небезпека 23 (50000 ПД)

    Амфібія. Кракен може дихати повітрям і водою

    Свобода рухів. Кракен ігнорує важкопрохідну місцевість, і магічні ефекти не можуть зменшити його швидкість або зробити його скутим. Він може витратити 5 футів переміщення, щоб вийти з немагічних обмежень чи стану схопленого.

    Облоговий монстр. Кракен завдає подвійних ушкоджень предметам та будівлям.

    Дії

    Мультиатака. Кракен робить три атаки щупальцями, кожну з яких він може замінити одним використанням Кидка.

    Укус. Атака зброєю ближнього бою: +17 до влучання, досяжність 5 ф, одна ціль. Влучання: 23 (3к8 + 10) колотих ушкоджень. Якщо ціль - схоплена кракеном істота, чий розмір Великий або менший, ця істота проковтнута, а схоплення закінчується. Поки істота проковтнута, вона осліплена та скута, має повне укриття проти атак чи інших ефектів ззовні кракена, і отримує 42 (12к6) ушкоджень кислотою на початку кожного ходу кракена.

    Якщо кракен отримує 50 ушкоджень або більше в один хід від істоти всередині, кракен повинен зробити рятівний кидок Статури з КС 25 в кінці цього ходу, або відригне усіх проковтнутих істот, які падають у межах 10 футів від кракена й збиті з ніг. Якщо кракен вмирає, проковтнута істота більше не скута ним і може вибратися з трупа, використовуючи 15 футів переміщення, та опиняється ззовні збитою з ніг.

    Щупальці. Атака зброєю ближнього бою: +17 до влучання, досяжність 30 ф, одна ціль. Влучання: 20 (3к6 + 10) дробильних ушкоджень, і ціль схоплена (КС втечі 18). Поки це схоплення не закінчується, ціль скута. Кракен має десять щупалець, кожне з яких може тримати одну ціль.

    Кидок. Один схоплений кракеном предмет або істота, чий розмір Великий або менший, відкидається кракеном на 60 футів у випадковому напрямку та збита з ніг. Якщо відкинута ціль влучає по предмету, наприклад, по стіні чи підлозі, ціль отримує 3 (1к6) дробильних ушкоджень за кожні 10 футів, на які її було відкинуто. Якщо ціль кинута в іншу істоту, ця істота повинна зробити рятівний кидок Спритності з КС 18, або отримати стільки ж ушкоджень та впасти збитою з ніг.

    Блискавична буря. Кракен магічним чином створює три заряди блискавки, кожен з яких може вдарити ціль, яку кракен бачить у межах 120 футів від нього. Ціль повинна зробити рятівний кидок Спритності з КС 23, отримуючи 22 (4к10) ушкоджень блискавкою у разі невдачі або половину цих ушкоджень за умови успіху.

    Легендарні дії

    Кракен може використати 3 легендарні дії, вибираючи з наведених далі можливостей. Тільки одну легендарну дію можна використати за раз, і тільки в кінці ходу іншої істоти. Кракен відновлює використані легендарні дії на початку свого ходу.

    Атака щупальцем або кидок. Кракен робить одну атаку щупальцем або робить Кидок.

    Блискавична буря (коштує 2 дії). Кракен використовує блискавичну бурю.

    Чорнильна хмара (коштує 3 дії). Перебуваючи під водою кракен випускає чорнильну хмару радіусом 60 футів. Хмара огинає кути, і ця область є важкопроглядною для істот, відмінних від кракена. Кожна істота, крім кракена, що завершує тут свій хід, повинна зробити рятівний кидок Статури з КС 23, отримуючи 16 (3к10) ушкоджень отрутою у разі невдачі, або половину цих ушкоджень за умови успіху. Сильний потік розвіює хмару, або ж вона зникає в кінці наступного ходу кракена.

    Поділитися: