5е українською Довідник з правил 5e (для спільноти ІНРІУМ)

Перевірити Увагу:

    Мериліт [Marilith]

    Погань великого розміру (демон), хаотичний злий

    Клас захисту 18 (природна броня)
    Пункти здоров’я 189 (18к10 + 90)
    Швидкість 40 ф

    СИЛ СПР СТА ІНТ МДР ХАР
    18 (+4) 20 (+5) 20 (+5) 18 (+4) 16 (+3) 20 (+5)

    Рятівні кидки Сил +9, Ста +10, Мдр +8, Хар +10
    Стійкість до ушкоджень холод, вогонь, блискавка; дробильні, колоті та рубані від немагічних атак
    Імунітет до ушкоджень отрута
    Імунітет до станів отруєний
    Чуття істинний зір 120 ф, пасивна Увага 13
    Мови безоднева, телепатія 120 ф
    Небезпека 16 (15000 ПД)

    Магічна стійкість. Мериліт має перевагу на рятівні кидки проти чарів та інших магічних ефектів.

    Магічна зброя. Атаки мериліт зброєю є магічними.

    Реактивність. Мериліт може здійснювати одну реакцію в кожному ході бою.

    Дії

    Мультиатака. Мериліт робить сім атак: шість своїми довгими мечами і одну - своїм хвостом.

    Довгий меч. Атака зброєю ближнього бою: +9 до влучання, досяжність 5 ф, одна ціль. Влучання: 13 (2к8 +4) рубаних ушкоджень.

    Хвіст. Атака зброєю ближнього бою: +9 до влучання, досяжність 10 ф, одна ціль. Влучання: 15 (2к10 + 4) дробильних ушкоджень. Якщо розмір цілі Середній або менший, вона схоплена (КС втечі 19). Поки триває цей захват, ціль скута, мериліт може автоматично влучати по цілі своїм хвостом, і мериліт не може здійснювати атаки хвостом проти інших цілей.

    Телепорт. Мериліт магічним чином телепортується, разом із усім спорядженням, що має при собі, на відстань до 120 футів у вільний простір, який може бачити.

    Реакції

    Парирування. Мериліт додає 5 до свого КЗ проти однієї атаки ближнього бою, яка мала б по ній влучити. Щоб зробити це, мериліт повинна бачити нападника й повинна тримати зброю ближнього бою.

    Поділитися: