СИЛ | СПР | СТА | ІНТ | МДР | ХАР |
---|---|---|---|---|---|
18 (+4) | 20 (+5) | 20 (+5) | 18 (+4) | 16 (+3) | 20 (+5) |
Рятівні кидки Сил +9, Ста +10, Мдр +8, Хар +10
Стійкість до ушкоджень холод, вогонь, блискавка; дробильні, колоті та рубані від немагічних атак
Імунітет до ушкоджень отрута
Імунітет до станів отруєний
Чуття істинний зір 120 ф, пасивна Увага 13
Мови безоднева, телепатія 120 ф
Небезпека 16 (15000 ПД)
Магічна стійкість. Мериліт має перевагу на рятівні кидки проти чарів та інших магічних ефектів.
Магічна зброя. Атаки мериліт зброєю є магічними.
Реактивність. Мериліт може здійснювати одну реакцію в кожному ході бою.
Мультиатака. Мериліт робить сім атак: шість своїми довгими мечами і одну - своїм хвостом.
Довгий меч. Атака зброєю ближнього бою: +9 до влучання, досяжність 5 ф, одна ціль. Влучання: 13 (2к8 +4) рубаних ушкоджень.
Хвіст. Атака зброєю ближнього бою: +9 до влучання, досяжність 10 ф, одна ціль. Влучання: 15 (2к10 + 4) дробильних ушкоджень. Якщо розмір цілі Середній або менший, вона схоплена (КС втечі 19). Поки триває цей захват, ціль скута, мериліт може автоматично влучати по цілі своїм хвостом, і мериліт не може здійснювати атаки хвостом проти інших цілей.
Телепорт. Мериліт магічним чином телепортується, разом із усім спорядженням, що має при собі, на відстань до 120 футів у вільний простір, який може бачити.
Парирування. Мериліт додає 5 до свого КЗ проти однієї атаки ближнього бою, яка мала б по ній влучити. Щоб зробити це, мериліт повинна бачити нападника й повинна тримати зброю ближнього бою.
Переклад SRD є інтелектуальною власністю та захищений законом. З питань використання перекладу звертайтеся до духа ІНРІУМу
Поділитися: