СИЛ | СПР | СТА | ІНТ | МДР | ХАР |
---|---|---|---|---|---|
13 (+1) | 16 (+3) | 9 (−1) | 1 (−5) | 7 (−2) | 2 (−4) |
Стійкість до ушкоджень дробильні, колоті, рубані
Імунітет до станів причарований, наляканий, схоплений, паралізований, скам’янілий, збитий з ніг, скутий, приголомшений
Чуття сліпий зір 10 ф, пасивна Увага 8
Мови -
Небезпека 1 (200 ПД)
Шал крові. Зграя має перевагу на кидки атаки ближнього бою проти будь-якої істоти, що має не всі пункти здоров’я.
Рій. Зграя квіперів може займати простір іншої істоти та навпаки, і зграя може переміщуватися крізь будь-який простір, достатній для квіпера Крихітного розміру. Зграя квіперів не відновлює пункти здоров’я чи отримати тимчасові пункти здоров’я.
Дихання водою. Зграя може дихати тільки під водою.
Укус. Атака зброєю ближнього бою: +5 до влучання, досяжність 0 ф, одна істота в просторі рою. Влучання: 14 (4к6) колотих ушкоджень, або 7 (2к6) колотих ушкоджень, якщо рій має половину пунктів здоров’я або менше.
Переклад SRD є інтелектуальною власністю та захищений законом. З питань використання перекладу звертайтеся до духа ІНРІУМу
Поділитися: