СИЛ | СПР | СТА | ІНТ | МДР | ХАР |
---|---|---|---|---|---|
18 (+4) | 14 (+2) | 15 (+2) | 11 (+0) | 17 (+3) | 16 (+3) |
Імунітет до ушкоджень отрута
Імунітет до станів причарований, паралізований, отруєний
Чуття темний зір 60 ф, пасивна Увага 13
Мови небесна, ельфійська, сильван, телепатія 60 ф
Небезпека 5 (1800 ПД)
Розгін. Якщо єдиноріг переміщується принаймні на 20 футів по прямій до цілі та влучає по ній атакою рогами в тому ж ходу, ціль отримує додатково 9 (2к8) колотих ушкоджень. Якщо ціль атаки є істотою, то вона повинна зробити рятівний кидок Сили з КС 15, або буде збита з ніг.
Вроджене чарування.. Вродженою здібністю єдинорога до чарування є Харизма (КС 14). Єдиноріг може природно створювати наступні чари, для яких не потребує жодних складових:
За бажанням: виявлення зла та добра, ремесло друїдів, переміщення без слідів
1/день кожне: вгамування емоцій, розвіювання зла й добра, обплутування
Магічна стійкість. Єдиноріг має перевагу на рятівні кидки проти чарів та інших магічних ефектів.
Магічна зброя. Атаки єдинорога є магічними.
Мультиатака. Єдиноріг здійснює дві атаки: одну копитами та одну рогом.
Копита. Атака зброєю ближнього бою: +7 до влучання, досяжність 5 ф, одна ціль. __Влучання:__ 11 (2к6 + 4) дробильних ушкоджень.
Ріг. Атака зброєю ближнього бою: +7 до влучання, досяжність 5 ф, одна ціль. Влучання: 8 (1к8 + 4) колотих ушкоджень.
Цілющий дотик (3/день). Єдиноріг торкається іншої істоти своїм рогом. Ціль магічним чином відновлює 11 (2к8 + 2) пунктів здоров’я. Крім того, дотик прибирає усі хвороби та нейтралізує всі отрути, що діють на ціль.
Телепорт (1/день). Єдинорі магічним чином телепортує себе та до трьох згодних істот, яких може бачити в межах 5 футів від себе, разом із будь-яким спорядженням, яке вони мають при собі, до місця, яке добре відоме єдинорогу, на відстань до 1 милі.
Єдиноріг може використати 3 легендарні дії, вибираючи з наведених далі можливостей. Тільки одну легендарну дію можна використати за раз, і тільки в кінці ходу іншої істоти. Єдиноріг відновлює використані легендарні дії на початку свого ходу.
Копита. Єдиноріг робить одну атаку копитами.
Мерехтливий щит (коштує 2 дії). Єдиноріг створює мерехтливе магічне поле навколо себе або іншої істоти, яку може бачити в межах 60 футів від себе. Ціль отримує бонус +2 до КЗ до кінця наступного ходу єдинорога.
Самозцілення (коштує 3 дії). Єдиноріг магічним чином відновлює 11 (2к8 + 2) пунктів здоров’я.
Переклад SRD є інтелектуальною власністю та захищений законом. З питань використання перекладу звертайтеся до духа ІНРІУМу
Поділитися: