СИЛ | СПР | СТА | ІНТ | МДР | ХАР |
---|---|---|---|---|---|
18 (+4) | 18 (+4) | 18 (+4) | 17 (+3) | 15 (+2) | 18 (+4) |
Рятівні кидки Спр +9, Мдр +7, Хар +9
Навички Увага +7, Непомітність +9
Стійкість до ушкоджень некротична енергія; дробильні, колоті та рубані від немагічних атак
Чуття темний зір 120 ф, пасивна Увага 17
Мови мови, які знав за життя
Небезпека 13 (10000 ПД)
Перекидень. Якщо вампір не перебуває у сонячному світлі чи проточній воді, він може використати свою дію, щоб перевтілитися на кажана Крихітного розміру або туманну хмару Середнього розміру, або назад у свою істинну форму.
Поки у формі кажана, вампір не може говорити, його швидкість ходіння складає 5 футів, і його швидкість польоту складає 30 ф. Його статистика, окрім розміру та швидкості, не змінюється. Усе, що вдягнене на ньому, перетворюється разом із ним, але предмети, які він тримає, - залишаються. Він повертається до істинної форми, якщо вмирає.
Поки у формі хмари, вампір не може здійснювати жодних дій, говорити чи використовувати предмети. Він невагомий, має швидкість польоту 20 ф, може зависати, і може входити в простір ворожої істоти й зупинятися там. Крім того, якщо крізь простір може пройти повітря, туман теж може це зробити, не протискаючись, і він не може пройти крізь воду. Він має перевагу на рятівні кидки Сили, Спритності та Статури, та має імунітет до всіх немагічних ушкоджень, за винятком ушкоджень від сонячного світла.
Легендарна стійкість (3/день). Якщо вампір провалює рятівний кидок, він може натомість обрати успіх.
Туманне зникнення. Коли пункти здоров’я вампіра знижуються до 0 за межами його місця спочинку, вампір перетворюється на туманну хмару (як риса перекидня) замість того, щоб знепритомніти, за умови, що він не перебуває у сонячному світлі чи проточній воді. Якщо він не може перетворитися, то гине.
Маючи 0 пунктів здоров’я у туманній формі, він не може повернутися у форму вампіра, і повинен досягти свого місця спочинку впродовж 2 годин, або загине. Опинившись у місця спочинку, він перетворюється на вампіра. Він паралізований, доки не відновить принаймні 1 пункти здоров’я. Провівши у місці спочинку 1 годину з 0 пунктів здоров’я, він відновлює 1 пункт здоров’я.
Регенерація. Вампір відновлює 20 пунктів здоров’я на початку свого ходу, якщо має принаймні й пункти здоров’я і не перебуває у сонячному світлі або проточній воді. Якщо вампір отримує променисті ушкодження або ушкодження від святої води, ця риса не діє на початку наступного ходу вампіра.
Павуче лазіння. Вампір може переміщуватися по складних поверхнях, включно зі стелею догори дриґом, не потребуючи перевірок здібностей.
Вампірські слабкості. Вампір має наступні вади:
Заборона. Вампір не може увійти до помешкання без запрошення від одного з мешканців.
Шкода від проточної води. Вампір отримує 20 ушкоджень кислотою, коли завершує свій хід у проточній воді.
Кілок у серце. Вампір гине, якщо загострену зброю, зроблену з дерева, встромити в його серце, поки він недієздатний у місці свого відпочинку.
Гіперчутливість до сонячного світла. Вампір отримує 20 променистих ушкоджень, коли починає свій хід у сонячному світлі. Перебуваючи в сонячному світлі, він має перешкоду на кидки атаки та перевірки здібностей.
Мультиатака. (Тільки у формі вампіра). Вампір робить дві атаки, тільки одна з яких може бути укусом.
Беззбройний удар (Тільки у формі вампіра). Атака зброєю ближнього бою: +9 до влучання, досяжність 5 ф, одна істота. Влучання: 8 (1к8 + 4) дробильних ушкоджень. Замість завдання ушкоджень вампір може схопити ціль (КС втечі 18).
Укус. (Тільки у формі кажана або вампіра). Атака зброєю ближнього бою: +9 до влучання, досяжність 5 ф, одна згодна істота, або істота, схоплена вампіром, недієздатна або скута. Влучання: 6 (1к6 + 4) колотих ушкоджень плюс 10 (3к6) некротичних ушкоджень. Максимум пунктів здоров’я цілі зменшується на кількість отриманих некротичних ушкоджень, і вампір відновлює таку саму кількість пунктів здоров’я. Це зменшення триває, доки ціль не завершить тривалий відпочинок. Ціль вмирає, якщо цей ефект знизив максимум її пунктів здоров’я до 0. Вбитий таким способом гуманоїд, якого потім ховають у землю, постає наступної ночі як виплодок вампіра під контролем вампіра.
Причарування. Вампір націлюється на одного гуманоїда, якого може бачити в межах 30 футів від себе. Якщо ціль може бачити вампіра, ціль повинна зробити рятівний кидок Мудрості з КС 17 проти цієї магії, або буде причарований вампіром. Причарована ціль вважає вампіра своїм надійним другом, вартим довіри й захисту. Хоча ціль не під контролем вампіра, вона виконує запити чи дії вампіра як найбільш бажані, наскільки може, і є згодною істотою для вампірської атаки укусом.
Щоразу, коли вампір чи його союзники роблять цілі будь-що шкідливе, ціль може повторити рятівний кидок, завершуючи ефект на собі в разі успіху. В іншому випадку ефект триває 24 години, або допоки вампіра не буде знищено, поки він не опиниться на іншому плану існування від цілі, або поки вампір не використає бонусну дію для завершення цього ефекту.
Діти ночі (1/день). Вампір магічним чином прикликає 2к4 зграї кажанів або щурів, за умови, що сонце ще не зійшло. Перебуваючи на відкритому повітрі, вампір може натомість прикликати 3к6 вовків. Прикликані істоти прибувають за 1к4 раундів, діють як союзники вампіра та підкорюються його усним наказам. Звірі залишаються на 1 годину, доки вампір не помре, або поки вампір не відпустить їх бонусною дією.
Вампір може використати 3 легендарні дії, вибираючи з наведених далі можливостей. Тільки одну легендарну дію можна використати за раз, і тільки в кінці ходу іншої істоти. Вампір відновлює використані легендарні дії на початку свого ходу.
Переміщення. Вампір переміщується на свою швидкість, не провокуючи атаку при нагоді.
Беззбройний удар. Вампір робить беззбройний удар.
Укус (коштує 2 дії). Вампір робить одну атаку укусом.
Переклад SRD є інтелектуальною власністю та захищений законом. З питань використання перекладу звертайтеся до духа ІНРІУМу
Поділитися: