Ці чари атакують і спотворюють свідомість істот, викликаючи галюцинації та провокуючи неконтрольовані дії. Кожна істота у сфері радіусом 10 футів, центральну точку якої ви обираєте в межах відстані, мусить зробити успішний рятівний кидок Мудрості, коли ви створюєте чари, або ж вона потрапить під їхній вплив.
Вражена ціль не може здійснювати реакції та мусить кидати к10 на початку кожного свого ходу, щоб визначити свою поведінку в цей хід.
к10 | Поведінка |
---|---|
1 | Істота використовує все своє переміщення, щоб рухатися у випадковому напрямку. Щоб визначити напрямок, киньте к8 і призначте один напрямок для кожної грані кубика. Істота не виконує дію в цей хід. |
2-6 | Істота не рухається та не виконує дію в цей хід. |
7-8 | Істота використовує свою дію для атаки ближнього бою по випадково визначеній істоті в межах своєї досяжності. Якщо в межах досяжності немає істоти, вражена чарами істота в цей хід не робить нічого. |
9-10 | Істота може нормально діяти і рухатися. |
У кінці кожного свого ходу вражена ціль може здійснювати рятівний кидок Мудрості. Якщо вона досягає успіху, дія чарів на цю істоту завершується.
На вищих рівнях. Коли ви створюєте ці чари з використанням чарунки 5 рівня або вищої, радіус сфери збільшується на 5 футів за кожну чарунку вище четвертої.
Переклад SRD є інтелектуальною власністю та захищений законом. З питань використання перекладу звертайтеся до духа ІНРІУМу
Поділитися: