Ви викликаєте стихійника-слугу. Виберіть область повітря, землі, вогню або води, що поміщається в 10-футовому кубі в межах відстані. З’являється стихійник із рівнем небезпеки 5 або нижче відповідно до вибраної вами зони у вільному просторі в межах 10 футів від неї. Наприклад, вогняний стихійник виникає з вогнища, а земляний підводиться з землі. Стихійник зникає, коли його пункти здоров’я опускаються до 0, або коли закінчуються чари.
Стихійник - дружній до вас і ваших супутників, поки діють чари. Киньте ініціативу за стихійника, який має свої власні ходи. Він підкорюється будь-яким усним наказам, які ви йому даєте (від вас не вимагається жодної дії). Якщо ви не віддаєте стихійнику жодних наказів, він захищається від ворожих істот, а інакше не здійснює жодних дій.
Якщо ваша концентрація переривається, стихійник не зникає. Натомість ви втрачаєте контроль над ним, він стає ворожим до вас і ваших супутників та може атакувати. Ви не можете відкликати непідконтрольного стихійника, і він зникає через годину після з’явлення.
Майстер має значення статистики стихійника.
На вищих рівнях. Коли ви створюєте ці чари з використанням чарунки 6 рівня або вищої, клас небезпеки зростає на 1 за кожну чарунку вище п’ятої.