Сріблястий промінь блідого світла освічує циліндр радіусом 5 футів та заввишки 40 футів із центром у точці в межах відстані. Поки чари не завершаться, тьмяне світло наповнює цей циліндр.
Коли істота входить в область чарів уперше в свій хід або починає там свій хід, її поглинає примарне полум’я, що спричиняє пекучий біль, і істота повинна зробити рятівний кидок Статури. Вона отримує 2к10 променистих ушкоджень у разі невдачі, або половину цих ушкоджень за умови успіху.
Перекидні роблять цей рятівний кидок із перешкодою. Якщо ряткидок невдалий, перекидень негайно повертається до своєї оригінальної форми і не може набрати іншої форми, поки не вийде зі світла чарів.
У кожен свій хід після створення чарів ви можете використати дію, щоб перемістити промінь на 60 футів у будь-якому напрямку.
На вищих рівнях. Коли ви створюєте ці чари з використанням чарунки 3 рівня або вищої, ушкодження зростають на 1к10 за кожну чарунку вище другої.
Переклад SRD є інтелектуальною власністю та захищений законом. З питань використання перекладу звертайтеся до духа ІНРІУМу
Поділитися: