Ви створюєте сферу жовтого нудотного газу, радіусом 20 футів з центром у точці в межах відстані. Хмара огинає кути і створює непроглядну область. Хмара залишається у повітрі, поки діють чари.
Кожна істота, що повністю перебуває у хмарі на початку свого ходу, повинна зробити рятівний кидок Статури проти отрути. У разі невдачі істота витрачає дію в свій хід на розгойдування та блювання. Істоти, які не потребують дихання чи мають імунітет до отрути, автоматично досягають успіху в цьому ряткидку.
Посередній вітер (принаймні 10 миль на годину) розвіює хмарі за 4 раунди. Сильний вітер (щонайменше 20 миль за годину) розвіює хмару за 1 раунд.
Переклад SRD є інтелектуальною власністю та захищений законом. З питань використання перекладу звертайтеся до духа ІНРІУМу
Поділитися: