Ви створюєте стіну льоду на тверодій поверхні в межах відстані. Ви можете сформувати її як напівсферичний купол або як сферу радіусом до 10 футів, або ви можете створити пласку поверхню, зібрану з 10 панелей розміром 10 на 10 футів. Кожна панель повинна дотикатися до іншої панелі. У будь-якій формі стан має товщину 1 фут та існує, поки діють чари.
Якщо стіна під час створення перетинає простір істоти, істота в цій області виштовхується на один бік стіни і повинна зробити рятівний кидок Спритності. У разі невдачі істота отримує 10к6 ушкоджень холодом або половину цих ушкоджень за умови успіху.
Стіна є предметом, який можна ушкодити, а отже, й проломити. Вона має КЗ 12 та 30 пунктів здоров’я за кожну з 10-футових панелей, і є вразливою до ушкоджень вогнем. Зниження пунктів здоров’я 10-футової секції стіни до 0 знищує її та залишає тільки шар крижаного повітря у просторі, який займала стіна. Істота, що переміщується крізь це крижане повітря уперше за свій хід, повинна зробити рятівний кидок Статури. Така істота отримує 5к6 ушкоджень холодом у разі невдачі, або половину цих ушкоджень за умови успіху.
На вищих рівнях. Коли ви створюєте ці чари з використанням чарунки 7 рівня або вищої, ушкодження, яких завдає стіна під час появи, зростають на 2к6, а ушкодження від крижаного повітря зростають на 1к6 за кожну чарунку вище шостої.
Переклад SRD є інтелектуальною власністю та захищений законом. З питань використання перекладу звертайтеся до духа ІНРІУМу
Поділитися: