Немагічна стіна з твердого каменю виникає у точці, яку ви обираєте в межах відстані. Стіна завтовшки 6 дюймів і складається з 10 панелей розміром 10 на 10 футів. Кожна панель повинна дотикатися принаймні до однієї іншої панелі. Або ж ви можете створити панелі розміром 10 на 20 футів і завтовшки лише 3 дюйми.
Якщо стіна під час появи перетинає простір істоти, ця істота виштовхується на один бік стіни (за вашим вибором). Якщо істота може бути оточена стіною з усіх боків (або стіною та іншою твердою поверхнею), ця істота може зробити рятівний кидок Спритності. У разі успіху вона використовує свою реакцію, щоб переміститися на свою швидкість так, щоб більше не бути оточеною стіною.
Стіна може мати будь-яку форму за вашим бажанням, хоча вона не може зайняти простір іншої істоти чи предмета. Стіна не повинна бути вертикальною чи спиратися на будь-яку надійну основу. Однак вона повинен зливатися з наявним каменем і міцно підтримуватися ним. Отже, ви можете використовувати ці чари, щоб створити міст над прірвою або для створення пандуса.
Якщо ви створюєте проліт понад 20 футів у довжину, ви повинні вдвічі зменшити розмір кожної панелі, заради створення опор. Ви можете грубо сформувати стіну, щоб створити зубці, бійниці тощо.
Стіна - це кам’яний об’єкт, який можна пошкодити і таким чином зламати. Кожна панель має КЗ 15 і 30 пунктів здоров’я на дюйм товщини. Зменшення пунктів здоров’я панелі до 0 руйнує її і може призвести до колапсу сусідніх панелей, на розсуд Майстра.
Якщо ви підтримуєте концентрацію на чарах упродовж усього можливого часу, стіна стає постійною і не може бути розвіяна. Інакше стіна зникає, коли чари завершуються.
Переклад SRD є інтелектуальною власністю та захищений законом. З питань використання перекладу звертайтеся до духа ІНРІУМу
Поділитися: