Ви створюєте стіну з міцного, гнучкого, заплутаного хмизу, вкритого гострими, як голки, шипами. Стіна з’являється в межах відстані на твердій поверхні й існує, поки діють чари. Ви вибираєте, чи створити стіну завдовжки 60 футів, заввишки 10 футів і завтовшки 5 футів, чи створити коло з радіусом 20 футів, заввишки 20 футів та завтовшки 5 футів. Стіна блокує лінію огляду.
Коли стіна з’являється, кожна істота в її області повинна зробити рятівний кидок Спритності. У разі невдачі істота отримує 7к8 колотих ушкоджень, або половину цих ушкоджень за умови успіху.
Істота може переміщуватися крізь стіну, хоча це буде повільно й боляче. На кожен фут, що істота переміщується крізь стіну, вона має витратити 4 фути переміщення. Більше того, коли істота вперше входить у стіну у свій хід або завершує там свій хід, істота повинна зробити рятівний кидок Спритності. Вона отримує 7к8 рубаних ушкоджень у разі невдачі або половину цих ушкоджень за умови успіху.
На вищих рівнях. Коли ви створюєте ці чари з використанням чарунки 7 рівня або вищої, обидва типи ушкоджень зростають на 1к8 за кожну чарунку вище шостої.
Переклад SRD є інтелектуальною власністю та захищений законом. З питань використання перекладу звертайтеся до духа ІНРІУМу
Поділитися: